Učenici završnih razreda Privatne gimnazije i ekonomske škole Katarina Zrinski (4.a, 4.b i 4.c) posjetili su Hrvatsku turističku zajednicu (HTZ), gdje su imali priliku upoznati kako funkcionira jedna od najvažnijih institucija domaćeg turizma.
Posjet je započela informativnom prezentacijom, kojom su učenici dobili uvid u strukturu i svakodnevni rad HTZ-a. Predstavnici organizacije objasnili su kako se planiraju marketinške kampanje, kako se gradi digitalna prisutnost Hrvatske, te na koji se način koordiniraju aktivnosti s regionalnim turističkim uredima i predstavništvima diljem svijeta. Cilj posjeta bio je povezati teoriju koju učenici uče u školi s konkretnih poslovnim procesima u stvarnoj turističkoj industriji.
Kviz znanja uz slatku nagradu
Jedan od najzanimljivijih dijelova posjeta bio je interaktivni kviz znanja koji je među učenicima izazvao pravi natjecateljski duh. Za svaki točan odgovor dijelile su se čokoladice, što je dodatno potaknulo pažnju i motivaciju. Na ovaj zabavan, ali i edukativan način, učenici su provjerili koliko su zapamtili iz same prezentacije, a usput i osvojili slatke nagrade.
Od teorije do prakse
Nakon posjeta HTZ-u, učenici su se vratili u školske klupe, gdje su odmah primijenili nova znanja. Ekonomisti su nastavili rad na financijskim dokumentima, što je zaokružilo cjelokupan proces učenja – od teorijskog znanja, preko uvida u profesionalnu praksu, pa sve do primjene u nastavnim sadržajima.
Ovakve stručne ekskurzije potvrđuju predanost Privatne gimnazije i ekonomske škole Katarina Zrinski pružanju modernog i praktično usmjerenog obrazovanja, pripremajući svoje učenike za budući ulazak u svijet ekonomije, odnosno marketinga i turizma.
Marko Mlinarić, 5. prosinca 2025.









